Atentia si contractele

Ti s-a intamplat vreodata sa fii atat de adanc bagat in propriile ganduri si lucrurile pe care le ai de facut incat parca restul se deconecteaza?

Sunt sigur, ca macar o data pana acum ai fost pe genul asta de pilot automat “suprem”.

Momente in care tu parca nu ai control asupra propriei persoane…

Ei bine, anul acesta am avut un astfel de episod ce m-a invatat  sa ma uit mereu pe ce semnez. Lasa-ma sa-ti povestesc…

Intr-o zi, din senin, cum mergeam pe strada sa ma vad cu niste prieteni am realizat ca nu mai am semnal la telefon.

Se mai intampla din cand in cand, motiv pentru care nu am facut nimic initial, am continuat sa merg zicandu-mi ca o fi vreo zona fara semnal (Prin Bucuresti, foarte probabil nu?).

La un moment dat imi dau seama ca e o problema intradevar si incerc cu un inchis de telefon si scos cartela. Ma simteam ca in liceu cand aveam 2 (sau mai multe) cartele si un singur telefon.

Nici un rezultat.

Scot cartela, incerc sa curat lamelele respective, apoi am verificat telefonul cu o alta cartela si aceasta mergea. Problem sovled – mi s-a stricat, cumva, cartela.

Imi pun in gand ca trebuie sa trec pe la un magazin Orange si problema se va rezolva cumva…

Se face luni dimineata, zi si saptamana foarte aglomerata, eu asteptand 2 telefoane importante pentru mine… Ma trezesc si imi fac timp sa ajung prin Plaza sau Afi sa intreb pe la un magazin Orange ce se poate face.

Ma duc in Plaza initial, acestia imi cer nu stiu ce taxa de vreo 10+ euro, ma uit pe magazin vad ca e store si plec spre AFI.

Deja timpul incepe sa devina o problema, ajung acolo, intru ii explic domnisoarei D problema, imi spune ca singurul mod in care se poate face ceva e sa activez nu stiu ce extraoptiune pentru 3 luni si astfel voi primi o cartela noua…

O intreb o data, de doua ori daca sigur nu este o alta optiune in reteaua Orange, ca poate asta-i politica magazinului respectiv (Nici nu ma mai uitasem daca e Store sau Shop).

Imi spune ca aceasta e singura si accept.

Ma intorc in 10 minute, primesc cartela, semnez extraoptiunea, platesc vreo 50 de lei si plec, grabindu-ma destul de mult.

Pe drum zic sa ma uit si eu sa vad ce naiba am semnat, ce optiune am, daca mai am vreo obligatie si lucruri de genul asta pe care trebuia sa le fac inainte sa semnez.

Ti-am zis ca e o lectie importanta…

Cand ma uitam eu acolo observ scris MARE pe foaie cuvantul ABONAMENT

Extraoptiunea a fost de fapt un abonament, pe care eu l-am semnat in dublu exemplar (devenind astfel legal si fara prea multe lucruri de facut impotriva).

Ma duc pe la un Shop de data aceasta, o intreb pe tipa de la ghiseu daca se mai poate face ceva, ea cheama un manager sau ceva de genul acesta care-mi spune ca nu prea mai am ce face acum ci sa fac o cerere ca sa fiu sigur ca abonamentul nu se prelungeste dupa cele 3 luni.

Stiu ca as putea da vina pe cei de la Orange dar am acceptat ca in primul rand a fost greseala mea si sunt ok cu asta, mai am o luna sau doua din asa numitul abonament si asta este.

Insa lectia ramane, mi-am zis ca o sa platesc abonamentul tocmai pentru a plati pretul aferent neatentiei proprii.

Am inceput sa-mi aduc aminte de tot felul de povesti  reale cu oameni care si-au  dat casele pe gratis pentru ca nu au fost atenti ce anume semneaza.

Sigur ca initial am fost enervat, nervos si mai ce vrei tu dar pentru mai putin de 5-10 minute.

M-am calmat cand mi-am adus aminte de vorba unui prieten bun ce zice mereu in gluma:

“Prostii trebuie sa plateasca pentru neatentie” (si multe alte variatiuni)

Sunt curios daca tu ai patit vreodata ceva de genul?

sursa foto

Speak Your Mind

*